niedziela, 12 sierpnia 2012

Siema ;D

Siatkówka ;  1:Rosja ,  2:Brazylia ,  3. Włochy *-*  Ogarniacie o co chodzi ?  nie ? ._.  No dopsz wytłumacze wam bo bd dzisiaj łaskawa  . Rosja ma złoty medal , Brazylia srebrny a Włochy  brązowy *O* I tak wgle  1D  śpiewało na zakończenie igrzysk olimpijskich  i  wg mnie to było żaaaaalowe  bo zakończenie Igrzysk Olimpijskich w Londynie  to nie jest jakaś impreza młodzieżowa żeby taka grupa  tam występowała -.-"  Żal mi ich . Dobra mniejsza jeszcze 19 dni wakacji ;C  <wiem zabijecie mnie za to że przypomniałam <.< >  Ale co ja mogę poradzić ?! Wy nawet czasem nie ogarniacie która godzina albo coś ;d  A tak wgle to głodna jestem zaraz coś zjem  *-* I mam nowy film Beautiful (1)  mogę na was liczyć  :C  ? Proszę 162 tys do levela ;c Ołkey zaraz dodam zdjęcie czegoś tam xd 


Mina kota mówi : NIE STRZELAĆ   hahaha XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz