środa, 1 sierpnia 2012

Heej *O*

Jak widzicie wróciłam ;d  Ale miałam zaciesh w Poznaniu ^.^ Kiedy jechaliśmy to ja czytałam książkę  Władcę Pierścieni *o* . Ale mniejsza z tym ;d Byłam w Palmiarnii (moja kuzynka się jarała żółwiami bo miała żółwia i jej zdechł ;C) Rybami i kogutami ;d  Haha ale wyły ;d  Później byliśmy w zoo ;d  Ale kolejka była *.* A upał taki że aż musiałam się przebrać xd  Widziałam słonie , żyrafy , tygrysy i   oojojoj dużo tego ;d Ale musieliśmy  łazić  xd  Trzeba było tam mieć kondychę bo nie wszystko było obok siebie T.T  Ale miałam tam podjarę      strusiami ;d  Struś podszedł do krat  i zaczął je gryźć kiedy nas zobaczył ;d  A później podszedł taki  brązowy i  ten czarny go pogonił ;d  I jeszcze był kotek pustynny on tak słodko spaał *o*


Ps : Jestem zażenowana  że Ola twierdzi ze Kurek nie jest ładny ;C

Ps2 : Macie tu zdjęcie kota pustynnego       ;*




Oooh ;** to na tyle ;d  ps3 zapraszam do głosowania w ankiecie *u*  Jest bardzo .. emm interesująca ;d
Za wszelkie błędy ortograficzne przepraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz